dinsdag 10 januari 2017

Update

Na een paar drukke weken met inpakken, uitpakken, verhuizen, poetsen, allerlei administratie en ook nog eens familiebezoekjes begint on leven nu stilaan zijn gangetje te gaan in ons nieuwe huis. Er is zeker nog werk te doen maar dat komt stap voor stap. Vooral aan het energiezuinig maken van de woning hebben we nog wat werk (zoals we het voorbije weekend konden merken, al wisten we dat natuurlijk al.) Dus af en toe zal ik hier eens een post over ecologisch verbouwen schrijven maar niet zo vaak (aangezien het een project van x-aantal jaar is, afhankelijk van ons budget).


Wat koken betreft ga ik me hier echt kunnen uitleven. Zoals je op de foto's kan zien heb ik eindelijk een ruime keuken met veel werkblad. De kastjes zijn niet echt mijn stijl maar ze zijn nog in zeer goede staat en afbreken zou weinig ecologisch zijn. Tips om de keuken wat leuker te maken zijn altijd welkom ;-)
Verder is er een grote tuin en dus voldoende plaats voor een moestuin en een kruidentuintje.

Nu we gesetteld zijn in het huis ga ik ook weer uitgebreid koken en bloggen. Op dinsdag, donderdag en zaterdag verschijnt er hier normaal een post. Voornamelijk recepten (zonder suiker of E-nummers en puur plantaardig) maar af en toe dus eens iets anders.
En ik ga nog opzoek naar een goed belicht plekje zodat ik hopelijk eens stilaan wat betere foto's ga kunnen maken. Ik heb er al weer zin in.

Opmerking: Ook tijdens de verhuis heb ik nog een paar leuke gerechtjes gemaakt.Nu ga ik de tijd nemen om de recepten goed uit te typen, dus zo direct moet je nog geen schitterende foto's verwachten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...