zaterdag 22 oktober 2016

Blogstilte

Zoals je misschien hebt opgemerkt was opeens stil op deze blog. Dit is een tijdelijk issue. We waren ons namelijk langzaam wat aan het oriënteren om ergens in 2017 een huis te kopen maar toen vonden we opeens een huis dat helemaal aan onze wensen voldeed en ook nog eens binnen ons budget viel. Nu zit alles een beetje in een stroomversnelling.
Enkele huisbezoeken, gesprekken met de makelaar, banken,... En ondertussen half in paniek geraken omdat er in het appartement waar we nu wonen nog veel moet gebeuren. Veel tijd om te bloggen bleef er al niet over.
Daarnaast wil ik ook zo min mogelijk werk hebben tijdens de verhuis. Ik ben nu al bezig met kasten goed uit te rommelen en alles wat weg mag ook weg te doen, en alles waaraan ik twijfel mag ook weg. En om eventjes wat geld te besparen en niet teveel moeten versleuren met de verhuis gaan we ook de voorraadkast en vriezer invliegen. Ik ga er van uit dat er niet veel geëxperimenteerd gaat worden en ik en beetje ga terugvallen op vertrouwde recepten.

Ik ga proberen toch minstens 1x per week iets te posten en tegen dat alles wat in zijn plooi gevallen is hoop ik volop nieuwe dingen te bedenken in mijn veel grotere keuken.

1 opmerking:

  1. Wat een spannende ontwikkelingen! Van harte gefeliciteerd. Een grotere keuken klinkt heerlijk. Veel succes met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...