zaterdag 30 januari 2016

Eetdagboek

Hier een overzicht van wat ik deze week gegeten heb. Niet 100% rotzooivrij maar ik doe mijn best.
Sinds juli werk ik nog maar 4/5de en dinsdag ben ik dan thuis. Meestal is dat een ik-doe-lekker-niks-dag waarbij we samen brunchen. Ook zaterdag en zondag is er niet altijd een ontbijt.
De vetgedrukte woorden linken ineens naar het recept. Ik gebruik hier een kleurcode:
  • Veganistisch
  • Vegetarisch
  • Vlees of vis
  • Ik ben niet helemaal zeker wat er in zit   

Zaterdag
  • Brunch: speltbrood met boter, een zachtgekookt eitje en ook nog een boterham met pindakaas
  • Een peer
  • Frietjes van de frituur/snackbar met ketchup van smaakt, veganaise en gesnipperde ui
Zondag
  • Muesli met sojamelk
  • glaasje schuimwijn en erwtensoep (toast literair in de bib)
  • speltbrood met veganistische mierikswortelspread (uit de Duitse Aldi)
  • Gewokte Chinese kool, paksoi, ui, knoflook met bruine rijst en pindasaus
Maandag
  • Zelfgemaakte appelmoes met geweekte havermout en gehakte walnoten
  • 2 pralines, traktatie cursist
  • Gewokte Chinese kool, paksoi, ui, knoflook met bruine rijst en pindasaus
  • Handje zelfgemaakte studentenhaver
  • pasta met zalm, prei en room + een glas witte wijn
  • Stukje 99% chocolade
 Dinsdag
Woensdag
 Donderdag
Vrijdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...