vrijdag 3 juli 2015

Twee jaar op weg naar een rotzooivrij leven.

Mijn eerste blogpost dateert van woensdag 3 juli 2013, 2 jaar geleden dus. Wat is er veel veranderd sindsdien. Van enkel suikervrij naar rotzooivrij. Van 1 dag vegetarisch per week naar minstens 5 dagen veganistisch per week. Van supermarktgroenten naar voedselteams.Van een paar lezers per week naar meer dan 100 per dag. Van slechte foto's naar net iets minder slechte foto's (mijn werkpunt). Van traditioneel gebak naar experimenteren met vegan rauwfood,..

Er is van alles veranderd in mijn leven en ik ga op regenachtige vakantiedagen, die er hopelijk niet teveel komen, mijn blogarchief eens bekijken om stil te staan bij wat er allemaal veranderd is en vergeten recepten eens opnieuw proberen (wat uiteindelijk het eerste doel van mijn blog was, een verzamelmap voor mijn recepten maken). De lay-out van het receptenoverzicht ga ik ook eens opnieuw aanpassen dat het wat overzichtelijker wordt maar ook dat is voor mindere dagen.

Maar nu wil ik lezers en medebloggers bedanken voor jullie interesse, steun en inspiratie!


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je 2 jarig bloggen. Leuk! Herkenbaar wat je schrijft, qua eten en bloggen. Ik ben 10 jaar geleden stap voor stap begonnen met e-nummer vrij eten. Sinds 2 jaar suikervrij en is er nog steeds iets wat ik verander in ons eet- en leef patroon.

    Veel succes met je blog! Ik vind het leuk om hem te lezen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...