woensdag 22 juli 2015

Opgeruimd staat netjes

Al een aantal jaren probeer ik een leger huis te krijgen door minder te kopen. Dat lukt best goed. Maar echt leeg is het nog niet. Zeker niet omdat zowel vriendje als ik onlangs nog een aantal dozen oude spullen van onze ouders gekregen hebben die daar in de weg stonden. Zowel mijn ouders als schoonouders hielden blijkbaar een grote lenteschoonmaak.

Van de vakantie wil ik gebruik maken om eens een deftige zomerschoonmaak te houden.
Zowel mijn spullen als die van vriendje worden opgeruimd. Er is al veel in verschillende vuilzakken terecht gekomen (oud papier, kapotte elektronica voor het containerpark, lege batterijen...).
Er staat ook al een heel grote doos voor de kringloopwinkel klaar (waar we dan ook eens voor een grote kast moeten kijken).
Ik heb wat dingen opzij liggen voor ruilprojectjes (zoals een little free library hier en een ruilbeurs).
En ik heb toch ook wat spullen die ik probeer te verkopen omdat ze ooit best wel wat gekost hebben. Als alles weg is hebben we hier weer wat meer plaats en kunnen we eens een gezellige zithoek inrichten waar tot nu nog verhuisdozen stonden.
Alleen mijn retrosalon wegdoen, dat doet pijn. Maar samenwonen is spijtig genoeg compromissen sluiten en een overschot aan bankstellen zodat je ze niet eens op een handige manier kwijt kan is het ook niet.

Hopelijk ben ik snel weer wat rotzooivrijer.

Ps. Hier kan je mijn zoekertjes bekijken:

Voor de Nederlanders en Voor de Belgen
(weer een voordeel van aan de grens wonen. Ik kan naar een postkantoor in Nederland fietsten als ik daar iets verkocht krijg).

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Aangezien ik ook aan een zomerschoonmaak bezig ben, werd mijn aandacht getrokken naar jouw blog.
    Misschien is het fijn voor jou (om wat inspiratie op te doen) om ook eens te gaan kijken op een collega-blogster, zie http://tijdvoorietsanders.blogspot.be/2015_05_01_archive.html
    Ik ga nu niets kopen van jouw spulletjes want dan heeft al dit opruimen niet veel zin natuurlijk, hé ;-)
    Groetjes en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...