dinsdag 3 februari 2015

Wortelpannenkoekjes met hartig beleg

De pannenkoekjes gisteren waren enkel voor mij dus had ik met de tweede portie andere plannen. Pannenkoek zijn toch meer lunch dan diner.Maar gisteren kon ik op het werk natuurlijk geen pannenkoekenbakken. Ten eerste is er geen fornuis en ten tweede zouden al mijn collega's dan staan aan te schuiven). Mochten ze vandaag jaloers naar mijn lunch linken ;-)

Voor 1 portie
  • 2 wortelpannenkoekjes
  • 100gr raap
  • 100gr knolselder
  • een handje veldsla
  • 1/4de ui
  • 1 teentje look
  • ras-el-hanout kruiden
  • olijfolie
  1. Snipper de ui en knoflook
  2. snij de knolselder en raap in blokjes
  3. Was de veldsla en verwijder de onderste stukjes
  4. Verhit olie in een pan en fruit de ui en knoflook
  5. voeg de groentenblokjes toe en baak een vijftal minuten mee
  6. Bestrooimet wat ras-el-hanout kruiden en eventueel wat peper en zout
  7. Voeg de veldsla toe en laat nog een tweetalminuutjes bakken.
  8. Serveer warm (of opgewarmd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...