woensdag 4 februari 2015

Hoe staat het met mijn plannen?

Begin januari had ik wat voornemens gepost. Hoe staat het er mee? Ik haal hier een paar voornemens boven waar het heel goed mee gaat. De andere, daar wordt nog aan gewerkt.

Parttime veganistisch eten (3 maaltijden per dag is 21 maaltijden per week waarvan er minstens 11 veganistisch moeten zijn)  -> Dit lukt vrij goed. Ik heb nu ook al veganistische feta gefabriceerd dus het wordt steeds makkelijker. Ik den dat ik zelfs aan gemiddeld 80% veganistisch zit.


Minder zinloos computeren: e-mail max 1x per dag checken, Facebook max 2x per week. -> Dit leek me moeilijk maar valt eigenlijk goed mee. Ik zit nu ook al minder aan de computer en bespaar zo dus weer meer elektriciteit.

Mijn blog weer beter bijhouden -> Als er wat structuur in mijn leven zit lukt dit vrij goed. 

Weer in mijn eentje (groen) op vakantie gaan.  Voorlopig op het verlanglijstje: Carcassonne en  Edinburgh -> In de paasvakantie ga ik een paar daagjes naar Carcassonne. Treintickets zijn geboekt en jeugdherberg ook al voor een deel.

Elke derde van de maand deze lijst eens bekijken en er een update van maken zodat ik er af en toe aan herinnerd word ;-) -> Oeps, het is vandaag al de vierde zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...