maandag 17 november 2014

Moes met muesli

Soms kom je al restjes verwerkend superlekkere dingen tegen. Iets waar je eerst aan twijfelt en het dan toch eens probeert. Omdat er ergens iets misgelopen is met mijn diepvries ben ik die stap voor stap aan het leegmaken. En zo kwam ik nog een restjes appel-peermoes tegen dat ik bij mijn ontbijt kon verwerken.

Voor 1 portie
  • Een paar lepels appel-peermoes of gewone appelmoes (suikervrij natuurlijk)
  • 30gr suikervrije muesli
  • Eventueel nog noten, zaadjes, pitten,...
  1. Meng de moes met de muesli
  2. Roer er eventuele extra's door
  3. Laat een 10tal minuutjes of zelfs een hele nacht staan
  4. Smakelijk
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...