dinsdag 25 november 2014

Kiwi-ontbijt

Ik eet eigenlijk zelden kiwi's.het is niet mijn favoriete fruit en over het algemeen ook niet echt lokaal gekweekt. Maar zo af en toe overtuigd vriendje mij om bio-kiwi's te kopen. Waarvan hij er dan misschien 2 opeet en ik de andere maar moet verwerken.
Ik eet niet veel fruit. Zeker niet zo. Bijmijn ontbijt eet ik wel fruit dus moest ik een kiwi-ontbijt maken. Ik dacht dat kiwi en melk niet samengaan tenzij je het direct opeet. Gee idee hoe dit met plantaardige melk zit maar om het zekere voor het onzekere te nemen ging ik op zoek naar een andere vocht...

Voor 1 portie
  • 1 kiwi
  • 30gr havermout
  • een beetje kokoschips (of geraspte kokos)
  • Een beetje bananenchips
  • een glas roze pompelmoessap
  1. Schil de kiwi en snij in blokjes
  2. Breek de bananenchips eventueel in stukjes
  3. Meng alle ingrediënten in een sluitbare pot
  4. Zet een nachtje in de koelkast
  5. Smullen maar... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...