maandag 8 september 2014

Wat at ik vorige week?

De eerste week vegan before 6 zit erop en het ging best goed. De taart van de jarige collega heb ik dinsdag laten staan en ik wist niet dat er bij de vergadering van maandag broodjes waren dus at ik mijn eigen lunch op.  En thuis is het gewoon goed nadenken als ik een planning maak maar gelukkig heb ik geen rotzooi vol verborgen ingrediënten in huis. Zondagmiddag heb ik wel bewust niet vegan gegeten. Maar er was nog een groot flensje over en vriendje had er als lunch geen zin in. Weggooien is zonde dus heb ik het maar opgegeten.

Maandag:
Dinsdag
Woensdag
  • muesli met rood fruit (diepvries) en een vegan yoghurt experiment (tegen dat het op punt staat meer info)
  • Pompoenkoekje 
  • speltbrood met rode bietenspread (uit de diepvries)
  • 1 appel
  • Pastasalade met ansjovis (niet vegan dus)
  •  12gr zwarte chocolade
Donderdag
  • muesli met rood fruit (diepvries) en een vegan yoghurt experiment (tegen dat het op punt staat meer info)
  • 2 rijstwafels
  • pittige wortelsoep (uit de diepvries) met sesamcrackers
  • Handje zelfgemengde studentenhaver
  • Spaanse rijstschotel (maar dan zonder bouillonblokje) (niet vegan)
  • Nectarine uit de oven

Vrijdag
Zaterdag
  • Speltbrood met bio veganpaté (uit de Duitse Aldi) en pindakaas (brunch)
  • amandel-chocoladebrokken (recept volgt nog)
  • Flensjes met warmoesvulling (vegetarisch)
  • amandel-chocoladebrokken
Zondag
  • Speltbrood met bio veganpaté (uit de Duitse Aldi)
  • restje van de flensjes
  • amandel-chocoladebrokken 
  • Stoofpotje met rundsvlees (duidelijk niet vegan)
  • Rode wijn

OPMERKING:
  • dit is gewoon een weergave van wat ik eet. Dit is zeker niet bedoeld als voorbeeld van een gezond eetpatroon 
  • De onderlijnde namen zijn links.Klik erop en je komt meteen op het recept uit. 
  • Ik maak vaak voor 2 dagen een maaltijd omdat ik dat gecombineerd met voltijds werken toch wel makkelijker vind. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...