vrijdag 29 augustus 2014

Fair wear friday - vakantiedag

Ik had deze maand nog geen fair wear friday post. Nochtans had ik vorige week foto's gemaakt maar blijkbaar had ik teveel lekkere receptjes en was ik de post vergeten. Dan nu maar ;-)
Vorige vrijdag had ik nog vakantie en stond er niet meer op het programma dan naar de bib gaan en boodschapjes doen.

 Eerlijk is eerlijk er ging nog wel een jasje over toen ik naar buiten ging maar daar had ik op de foto nog niet aan gedacht.

De outfit
  • t-shirt: gekregen miskoop dus 1/1
  • Kleedje: jaren geleden in de solden gekocht bij M&S maar die zijn blijkbaar allesbehalve fair. Wist ik toen niet. 0/1
  • Tas: waarschijnlijk niet duurzaam gemaakt maar veel beter dan een boodschappentasje nemen in de supermarkt en lekker sterk om een hele stapel boeken te gaan halen in de bib 0,5/1
1,5 op 3 dus, Das nog net niet gebuisd eh.

Ik kom er door de fair wear friday wel achter dat mijn schoen- en kleerkast nog veel plaats voor verbetering heeft (ale, geen plaats want ze zitten vol maar er zitten veel slechte dingen tussen bedoel ik). Aangezien de kasten vol zitten probeer ik niets meer te kopen wat eigenlijk goed lukt. Dus door eerst mijn slechte kleding te verslijten voor ik duurzame kleren koop ben ik eigenlijk toch ook al goed bezig.  En goedkoop ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...