vrijdag 16 mei 2014

bounty ontbijt

Gisterenavond had ik nog eens een lekkere bounty icecream gemaakt maar ik had wat teveel kokosolie gebruikt waardoor ik nog vloeibaar restje chocolade had en ook nog wat geraspte kokos waar ik de banaan doorgerold had. Ik had het natuurlijk gewoon zo kunnen opeten want het is lekker genoeg maar ik besloot om er gewoon een super vrijdagontbijtje van te maken en het lekker. 



Voor 1 portie
  • een halve banaan
  • 25gr havermout
  • ongeveer 150ml notenmelk (of gewone melk)
  • 1 lepel geraspte kokos
  • 3 lepels gesmolten kokosolie met cacao door gemengd (of gesmolten chocolade)
  1. Snij de banaan in stukjes
  2. Meng alle ingredienten
  3. Laat een nachtje staan
  4. Smul 's morgens van je heerlijk snelle ontbijt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...