vrijdag 11 april 2014

OERsterk van Richard de Leth

Ik heb ook een andere blog waar ik kort iets schrijf over de boeken die ik gelezen heb. Nu heb ik net het boek OERsterk van Richard de Leth gelezen en besproken. Voor mensen met interesse in gezonde voeding kan dit wel interessant zijn.

Op zich vind ik het een leerrijk boek. Ik ga niet alle voedingsvoorschriften opvolgen. Ik probeer zuivel, eieren, vlees en vis te minderen en dan lijkt het elimineren van granen, aardappelen en ook nog eens peulvruchten mij een stap te ver. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. 

Lees hier mijn volledige bespreking: http://boekenmeisje.blogspot.be/2014/04/oersterk.html



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...