maandag 17 maart 2014

Saint-Patricks day smoothie

17 maart is Saint-Patricks day en voor de gelegenheid heb ik dan maar ontbeten met een groene smoothie uit mijn Paddy's daymok. (die ik van een Ierse vriendin ooit gekregen hebben).In Ierland kan je in maart overal groene dingen vinden, bijvoorbeeld groen bier of een groene milkshake bij de Mac. Mijn smoothie is echter zonder kleurstof ;-)



Voor 2 porties (in totaal ongeveer 500ml)
  • 1 banaan
  • Stengel en steeltjes van 1 koolrabi (optioneel)
  • een handje groene selder (bladeren + steel)
  • een halve grote komkommer
  • 3 grote lepels yoghurtvervanger (recept volgt nog) of gewone yoghurt
  • ongeveer 200ml water (als er niet voldoende water in mijn blender zit wil die niet goed werken)
  1. Alles in de blender (de banaan natuurlijk geschild, de komkommer ongeschild)
  2. Laten draaien tot alle stukjes weg zijn en klaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...