zondag 2 februari 2014

Wall art met oude LP's

Vandaag eindelijk een ouder project afgewerkt. Mijn deel van het project was al langer af maar het ophangen was een werkje voor vriendje en die moet je al eens achter zijn veren zit. Dingen zeggen als: "Papa is nu toch op pensioen dus ik kan wel vragen of die dat komt doen." Werken blijkbaar goed. Zal mannelijke trots zijn dat je niet wil dat je schoonvader 4 gaatjes komt boren in jouw appartement. Eerlijk gezegd weet ik wel hoe een boormachine werkt en dat je pluggen nodig hebt enzo maar omdat vriendje veel nauwkeuriger werkt leek het me een goed idee dat hij het deed.




Het resultaat is nu wel leuk. Dit past perfect bij mijn formicastoelen, kringloopwinkel zetels, oranje 70's lamp en de rest van mijn "oude rommel".



Het geheel zijn 3 canvassen uit de action, beschilderd met verf uit dezelfde winkel. De oude LP's zijn met stevige lijm op de canvassen vastgeplakt en dan opgehangen aan 4 zeer vakkundig geplaatste schroeven.

Goedkope en originele decoratie die alleen regelmatig afgestoft zal moeten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...