maandag 17 februari 2014

Koffie en chocolade yoghurt

Een eerste experiment met mijn zelfgemaakt koffie-extract. Iets zonder bakken omdat ik daarvoor even geen inspiratie had. Ik denk dat het tijd wordt dat ik terug vakantie heb (nog 2 weken).

Dit is simpel maar superlekker en ook nog eens E-nummer en suikervrij. Ik had het al voor de maaltijd als dessertje voor mezelf gemaakt en het was heel lekker. Misschien kan je het ook zo eten zonder dat je het eerst laat trekken maar dat heb ik dus niet gedaan.






Voor 1 portie

  • 100gr yoghurt
  • 3gram cacaonibs
  • een lepel koffie-extract.
  1. Alles onder elkaar mengen.
  2. Een halfuurtje (of langer als je geduld hebt) laten trekken.
  3. Smullen maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...