maandag 3 februari 2014

Ice Crime

Onlangs had ik in de reclamefolder van delhaize (Belgische supermarkt) Ice Crime (geen typfout) gezien. Ijs met Stevia.

Ik was wel nieuwsgierig. Vandaag was ik toevallig in de Delhaize en ik dacht, ik ga eens kijken naar dat ijs. En natuurlijk, zat er buiten stevia ook andere zoetstoffen in zoals maltitol, sorbitol en als vierde pas stevia. Verder zaten er nog een aantal ingrediënten in met te moeilijke namen om te onthouden. Dat zegt al genoeg.  Producenten beginnen in te zien dat de consument op zoek is naar gezondere alternatieven en doet alsof ze die nog aanbied ook.
En dan vragen ze nog 3,99 voor een liter ijs.



Ik weet wel beter en maak mijn ijs liever zelf.

Klik hier voor de hele ingrediëntenlijst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...