dinsdag 20 augustus 2013

Duurzame dinsdag: Kraantjeswater


Vandaag een makkelijk, logische, geldbesparende, duurzame tip. Stoppen met flessenwater kopen en kraantjeswater drinken. Eigenlijk zo simpel dat het verbazingwekkend is hoe weinig mensen dit toch niet doen.

Waarom kraanwater?
  • goedkoper
  • minder verpakkingsafval 
  • Minder vervuiling door vrachtwagens (die de flessen transporten naar winkels)
  • Kraanwater wordt sterker gecontroleerd dan bronwater
  • Kraanwater heb je altijd in huis
  • Geen gesleur met flessen meer (zeker als je in een appartement woont is kraanwater veel gemakkelijker)
  • Geen gedoe met statiegeldflessen
  • lekker!
  • Moet je niet staan kiezen tussen allerlei merken
In dit filmpje wordt het nog eens uitgelegd (wel een Nederlands filmpje). 

1 opmerking:

  1. Getuigenis van een serieuze lening die is verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE voor uw lening van 45.000 euro die u mij hebt verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben, omdat ik blij ben met de lening die u mij heeft verstrekt. Als u een lening nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte juridische geldschieter, neem nu contact met hem op en ontvang uw bruikleen via: E-mail: lapofunding960@gmail.com .. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...