donderdag 4 juli 2013

de natuurwinkel

Vandaag naar de natuurwinkel gewandeld (jaja ik moet bewegen) om enkele producten te kopen.Ik had mijn lijstje gemaakt want anders koop ik daar meer dan nodig. Biologische chips is en blijft chips en dus vet. En ik ben flink geweest. Het enige wat ik extra heb gekocht zijn zonnebloempitten. Ik heb steviaconcentraat gekocht en wou daar vandaag mee gaan bakken tot vriendjelief zich opeens herinnerde (nuja, hij had een mail van een vriend gehad) dat hij dit weekend weg is. En voor alleen mezelf ga ik niet bakken. Dus dat experimenteren is voor volgende week.

Ik heb ook speltbloem gekocht en ga zondag een lekker focaccia bakken met een mengeling van speltbloem en volkorenbloem. Lijkt me wel gezond. en in winkelbrood zit uiteindelijk ook suiker in.

Ik wou ook kokosolie kopen maar de kleine potjes waren op en om met een glazenpot van 5kg te gaan wandelen had ik ook geen zin. Morgen dan maar terug met de fiets. Ga ik ineens bij de wereldwinkel kijken voor echte honing. Dat wordt ook weer moeilijk. Ik sus dan altijd mijn geweten als ik daar snacks koop want het is fairtrade dus ik doe iets goed als ik dat koop. Maar morgen dus niet.Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...