vrijdag 5 juli 2013

bananenkoekjes en actie

Vandaag een erg actieve dag gehad. Ik ben zo maar eventjes 40km gaan fietsen. Heb er wel 3 uur over gedaan maar het is beweging. Heb nu wel, zo als dat zo mooi gezegd wordt, last van zadelpijn, terwijl het niet mijn zadel is dat pijn heeft ;-)

Vriendje heeft hier nog geen fiets staan en heeft voor zover ik weet uberhaubt geen fiets. Dus fiets ik maar alleen zodat ik  lekker mijn eigen tempo kan aanhouden.

Om het budget- en lijnvriendelijk te houden had ik een grote fles water met een beetje citroensap mee en deze geweldige koekjes van spaarcentje. Zo heb ik dus de verleidelijke terrasjes met rotzooi weerstaan.

Ik had de koekjes vanochtend gebakken en was gelukkig zo slim om er direct 6 van in de diepvries te doen want ze zijn echt super lekker. Ze waren belachelijk makkelijk te  maken, alleen zagen die van mij er niet zo mooi uit als die van spaarcentje maar ik doe de afwerking altijd met een Franse slag. Ik heb wel ahornsiroop gebruikt omdat ik de andere niet in huis had. Het vriendje vond ze ook superlekker en natuurlijk was ik zo slim om hem op voorhand niet te vertellen wat erin zit, net zoals ik hem nooit zeg dat er ergens yoghurt inzit. Als hij dat niet weet is het lekker, anders is het net een klein kind.

Omdat ik vanavond voor het eerst in ondertussen 4 weken dat we samenwonen een avondje alleen ben ga ik mezelf lekker verwennen met ouderwetse, zelf gepofte popcorn en een film. Ik kijk er al naar uit. Ik ga wel geen suikerof zout toevoegen maar experimenteren met kaneel,  paprikapoeder, chilivlokken,....
Heeft er iemand toevallig al iemand een experiment hiermee uitgetest? Laat het weten.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn altijd leuk om te lezen dus bedankt dat je er even de tijd voor neemt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...